Retur og Garanti

1. Virksomhedsoplysninger


ScadinavianEase


E-mail: kontakt@scandinavianease.dk

 

Website: ScadinavianEase.dk


2. Garanti


Vi forstår, at hovedpine er personlig – og at det rigtige produkt skal føles rigtigt for dig. Derfor tilbyder vi en udvidet garanti på 33 dage, så du trygt kan afprøve vores produkter hjemme hos dig selv. Garantien starter den dag, du modtager pakken - enten ved hjemmelevering eller afhentning i pakkeshop.

 

Inden du beslutter dig for at sende dit køb retur, minder vi dig om, at du har 33 dage til at finde ud af, om produktet fungerer for dig. Kroppen har ofte brug for et par uger til at vænne sig til noget nyt. Hvis produktet skal gives som gave, så kontakt vores kundeservice for at høre om mulighed for at udskyde startsdatoen for søvngarantien.


Hvis produktet ikke er noget for dig alligevel, skal du bare gøre følgende:


1. Kontakt os på kontakt@scandinavianease.dk inden udløbet af de 33 dage.

2. Beskriv hvorfor produktet ikke er noget for dig (vi elsker feedback).

3. Vi sender dig et link til vores returportal, hvor du opretter returen.

4. Du får herefter et gratis returlabel, og sender produktet retur til os.

5. Send pakken retur senest 7 dage efter din søvngaranti er udløbet.

6. Vores returafdeling behandler din returpakke indenfor 7-14 dage.

7. Vi refunderer beløbet (og evt. fragt, hvis hele ordren er returneret).


Vi refunderer altid til den betalingsmetode, du brugte ved købet. Hvis din ordre er betalt med et gavekort, sender vi dig et nyt gavekort med det refunderede beløb.


Det skal du være opmærksom på:


Vi forventer, at du behandler produktet, som var det dit eget. Det må naturligvis gerne være afprøvet - det er jo hele pointen - men det må ikke være ødelagt, revnet, beskadiget, plettet eller på anden måde brugt ud over almindelig brug. Original emballage er ikke et krav, men pak gerne produktet forsvarligt ind ved returnering.


Hvis produktet er brugt ud over almindelig afprøvning jf. ovenstående, forbeholder vi os retten til at fratrække værdiforringelsen ved refunderingen. Hvis produktet er i en stand, hvor det ellers ville skulle kasseres, forbeholder vi os retten til at afvise returneringen. Vi vil i sådanne tilfælde kunne sende det retur igen for kundens regning.

 

3. Reklamationsret


Hvis du har modtaget et defekt eller beskadiget produkt, eller hvis du oplever en fejl ved din vare, kan du ifølge købeloven oprette en reklamation indenfor 2 år fra købsdatoen. Reklamationsretten dækker fejl og mangler, der var til stede ved modtagelsen af produktet eller opstår inden for rimelig tid ved normalt brug. 


Hvis du har modtaget et produkt som en gave og ønsker at reklamere over den, skal vi bruge det originale ordrenummer for at behandle reklamationen. 


Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du bare gøre følgende:


1. Kontakt os på kontakt@scandinavianease.dk eller vores livechat indenfor 2 år fra købsdatoen.

2. Beskriv fejlen på produktet så detaljeret som muligt og vedhæft billeder/video af fejlen.

3. Vi vurderer kort reklamationen, og kommer eventuelt med mulige løsninger før vi går videre.

4. Hvis ikke vi har en hurtig løsning, så sender vi dig et link, hvor du kan oprette en reklamation.

5. Du får herefter et gratis returlabel (og en labelless kode), så du kan sende produktet til os.

6. Vores reklamationsafdeling vil behandle din reklamation indenfor 7-14 dage og acceptere/afvise den.

7. Vi afslutter reklamationen, typisk med en ombytning af produktet, et gavekort eller pengene retur.